יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית להשכרה

בארץ הפלאות של אליס (הסטודיו בכפר תבור) אני מתנסה בעבודה עם חומרים אחרים  ובטכניקות חדשות שבעבר רק נגעתי בהן בקצה המזלג.
כאן אני נותנת לעצמי את ההזדמנות ללכת במחוזות פחות מוכרים ולבחון את הנכונות והיכולת שלי לצאת מאזור הנוחות.

מאפשרת לעצמי לדדות ולקרטע



על הדרך אני מגלה כר נרחב חדש ומסקרן למחקר
ועד שאכנס אליו ב'כובד הראש' אני מרשה לעצמי בינתיים לבלות ולהשתעשע.

בממלכה של אליס רווחת מאוד האג'נדה לשימוש בחומרים ש'נס ליחם',
וכמו בגן אירית לפני 50 שנה, גם כאן יוצרים באמצעות מה שהיה כבר בדרך לפח.
עיתונים ישנים, קופסאות ומיכלי קרטון ופלסטיק ריקים, קרמיקה וכלי בית שבורים ועוד ועוד.

כאן אני מפסלת את שתי האחיות מעיסת נייר על בקבוקי פלסטיק ועיתון
 


וכאן ב'זמן איכות' עם סבא אליעזר 
מכינים יחד אבני פסיפס מכלים שבורים, לתמונה שאכין לזכרה של סבתא שרה


את הפרויקט הראשון שלי בעיסת נייר מימשתי על מיכל ריק של אקונומיקה... :)
הגג - מקערת פלסטיק שבורה

הדיירות שקפצו על המציאה גרות אצלי בבית כבר די הרבה זמן ורק ביקשו לשכשך את רגליהן מעט במי הנחל עד שיגיעו הדיירים המיועדים


 בית הפטרייה שעל שפת הנחל - פנוי להשכרה

ואנו ממתינים בקוצר רוח לקבל את פני הדיירים החדשים





אין תגובות: